Junts per Tàrrega impulsa un Ple municipal extraordinari per blindar la nova estació d’autobusos i la variant de la C-14

A dalt, l’espai on ha d’anar ubicada la nova estació d’autobusos. A baix, la carretera C-14 en el seu pas per Tàrrega. 

La sessió, oberta a tota la ciutadania, tindrà lloc el proper dilluns 16 desetembre a les 9 de la nit a l’Ajuntament de Tàrrega

Aquesta iniciativa de Junts per Tàrrega es produeix ja que l’actual governlocal va manifestar inicialment que “no veia prioritària la nova estaciód’autobusos”

Tàrrega, 13 de setembre de 2019.- El grup municipal de Junts a l’Ajuntament de Tàrrega ha sol·licitat la convocatòria d’un Ple extraordinari amb l’objectiu d’assegurar que es duguin a terme dues infraestructures considerades vitals per la nostra ciutat: la nova estació d’autobusos, situada al costat de l’estació de tren; i la variant de la C-14, que permetria alliberar de trànsit pesant el centre i millorar la seguretat viària.

La sessió, que tindrà lloc dilluns 16 de setembre a les 9 de la nit a la Casa Consistorial, conté dos punts a l’ordre del dia. En primer lloc “atendre la proposta del Departament de Territori, Secretaria d’Infraestructures, per revisar el projecte de la nova estació d’autobusos de Tàrrega, que permeti a l’empresa adjudicatària la seva redacció i, una vegada realitzat, el departament liciti l’obra que té compromesa”. En segon lloc, “revisar la proposta de desviament de la C-14 i demanar una reunió urgent amb el secretari d’Infraestructures per avançar en la redacció del projecte que permetrà poder-nos donar aquesta infraestructura”.

El passat 30 de juliol, Junts per Tàrrega ja va convocar a tota la ciutadania, amb gran èxit de participació, a una sessió oberta per explicar com es trobaven aquestes dues grans inversions aconseguides en els darrers anys per la capital de l’Urgell.

En aquell acte, la portaveu i cap de llista de Junts per Tàrrega, Rosa M. Perelló, va explicar que “seria una irresponsabilitat renunciar a una inversió com la de la nova estació d’autobusos: significaria deixar escapar cinc milions d’euros de Tàrrega ja que aquesta obra corre a càrrec íntegrament del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *